Deelcafé de Lunenhof

Deelcafé de Lunenhof is onderdeel van Stichting Jong Zwijndrechtse Waard. Met ons deelcafé geven wij onder andere  een praktische invulling aan onze missie en visie. Namelijk de verbinding en contacten stimuleren tussen jong en oud en mensen met een beperkt sociaal netwerk een helpende hand toe steken. Het deelcafé gaat daar dan ook nog een stapje verder in, hiermee willen wij namelijk ook in de buurt mooie projecten gaan ondersteunen. Daarnaast gaan wij ook Zwijndrechtenaren die in het buitenland actief zijn met mooie projecten een hart onder de riem steken.

Daarbij gaven wij ook gelijk onze barista’s en gastvrouwen in opleiding een kans om vlieguren te maken. Deze jonge Eritrese moeders volgen bij ons vrijwillig deze cursus en gaan zodra het deelcafé open mag ook daadwerkelijk de bediening doen. Verder zullen wij ons gezicht steeds vaker in de wijk laten zien met onze bakfiets om allerlei activiteiten te ondersteunen en van koffie en thee te voorzien. Zo gauw het mogelijk is en de regels het toelaten zien wij u graag voor een kopje heerlijke koffie of thee in ons deelcafé!

Deelcafé on tour

Omdat de regels het nog niet altijd hebben toegelaten om als deelcafé open te gaan, hebben wij ons op vooral bezig met de leuke dingen die we buiten hebben gedaan. Zo schenken wij samen met de dames koffie/ thee en ranja tijdens buitenactiviteiten. Hiervoor hebben wij tijdelijk een mobiele koffiekar gehad waardoor wij op locatie toch aanwezig konden zijn.

Kiboehoeve

Heb jij ons al gespot op de kinderboerderij? Tegenwoordig staan wij hier op vast uren van 13:00 uur tot 16:00 uur voor het schenken van koffie, thee en limonade. Daarnaast is er ook iets lekkers te halen voor de kleine bezoekers zoals een verkoelend ijsje!

Lunchen, vergaderen en huur

https://www.deelcafedelunenhof.nlOmdat ons Deelcafé een mooie en hippe uitstraling heeft gekregen, is het ook mogelijk deze ruimte te huren of te gebruiken! De ruimte is voorzien van een loungegedeelte, maar ook voldoende (werk)tafels waardoor de ruimte multifunctioneel te gebruiken is. Je bent altijd welkom om in rust te komen werken of te studeren. Ben je op zoek naar een ruimte voor een grotere groep? Neem contact op voor de mogelijkheden!

Vind meer informatie op de website: https://www.deelcafedelunenhof.nl en de social media kanalen.