Doelen en services

DONATIONS

VOLUNTEERS

Duis tempor id nul

Soms heeft een klein gebaar een groots resultaat

Contactmaatje

Zeker in Coronatijd, is eenzaamheid een actueel, spelend thema. Niet alleen onder de ouderen, maar ook onder de jeugd. Start een gesprek als Contactmaatje met een kopje koffie, wandeling of een belletje. Jij bepaald zelf hoe je dit invult qua tijd en activiteit.

Barista gast- vrouw/heer

Ben jij nieuwsgierig hoe het is om gast- vrouw/heer te zijn in ons deelcafé? Geef je op voor een toffe barista training en ontvang hiervoor een certificaat. Je leert de fijne kneepjes binnen het vak op sociaal en service gebied en krijgt natuurlijk de gelegenheid de lekkerste koffie en thee te maken en proeven. Je kan na het volgen van deze training ondersteunen in ons deelcafé of activiteiten op locatie, wanneer jou dit uitkomt. Enthousiast? Geef je op!

Boodschappenmaatje

Helaas is het niet voor iedereen vanzelfsprekend om de dagelijkse boodschappen zelf te kunnen doen. Een boodschappenmaatje is daarom de perfecte uitkomst. Neem jij wat extra boodschappen mee om iemand te kunnen helpen? Meld je vrijblijvend aan!

Weet jij hoe groot de impact is van een taalmaaltje?

Bekijk hier het verhaal van Esmaralda. Op een laagdrempelige manier maakt zij het verschil voor dit gezin uit Myanmar! Wil jij ook een verschil maken voor een ander? Neem contact met ons op voor meer informatie!