Ons team

Onze visie

Stichting Jong Zwijndrecht laat zien dat iedereen een bijdrage kan leveren en dat de waardering hiervan groot is. Iets doen voor een ander begint dichtbij; in de straat, op het werk en op school. Deze inzet, aangevuld door professionele zorg, is de basis van een gezonde samenleving. De meerwaarde aan de sociale/ culturele samenleving is dat onze jongeren bijdragen bij aan onze maatschappij en sociale cohesie. Zij ondersteunen elkaar en onze partners.
Wij hebben bewust gekozen om te werken vanuit een “giving- back” principe. De jongeren dragen op hun eigen manier een steentje bij en wij bouwen aan een community voor deze jongeren, waarvoor wij maandelijks bijeenkomsten gaan houden om deze jongeren bij elkaar te brengen. De ene keer houden we een pubquiz en de volgende keer wordt er een workshop of training gegeven waarbij ze zichzelf kunnen ontwikkelen en een open discussie met elkaar kunnen aangaan. Uiteraard onder het genot van een hapje en een drankje. Om onze jongeren met elkaar te verbinden, proberen we te enthousiasmeren en het vrijwilligerswerk een duurzaam onderdeel te maken van hun bestaan.

Jong geleerd is oud gedaan.

Ons team

Fusce vestibulum neque vel nisi hendrerit rutrum. Mauris fermentum mollis urna efficitur feugiat. Integer aliquet, nisl sed vestibulum ullamcorper,

Chantal Buster

Pionier