Bootcamp

Drie van onze YourCube MDT jongeren hebben tijdens de voorjaarsvakantie sport-activiteiten georganiseerd, voor jongeren uit Zwijndrecht en Hendrik-Ido-Ambacht. Dit is mede mogelijk gemaakt door financiering vanuit de Wintergames dankzij de Johan Cruyff Foundation en de Krajicek Foundation. De jongeren konden meedoen aan een energieke frisbee workout, of tijgeren en sprintjes trekken tijdens de bootcamp. Ruim 20 jongeren hebben Coronaproof deelgenomen aan deze toffe ochtend!

Vossenjacht

Heb jij de posters zien hangen in Nederhoven en oudeland? Voor het organiseren van een leuke vossenjacht, zijn er op verschillende plekken posters opgehangen die de deelnemers moesten verzamelen. Een mooie route was uitgestippeld om lekker te wandelen. Ruim 70 kinderen hebben de Vossenjacht succesvol uitgelopen. Dat dit ook nog eens op een van de eerste mooie lentedag mocht, was natuurlijk een cadeautje. De kinderen hebben het super gedaan!